queen-of-fallen-angels:

sassyscottishqueenofhell:

Crowley being the last one alive at the end of season 10 and right before the end credits you just see him holding a contract and he looks at the camera and says “Looks like your 10 years are up, love. Be sure to leave your feelings behind for the next show.”
and then he disappears and as the screen fades to black all you hear is barking and howling getting louder until one final growl is heard and then silence.

HIDE THIS FROM THE WRITERS.

(via suuzz123)

yeatru:

awwww-cute:

A Seeing Eye Dog on his first day

he knows he’s gonna do such a good job

yeatru:

awwww-cute:

A Seeing Eye Dog on his first day

he knows he’s gonna do such a good job

(via suuzz123)

Tags: dawwww puppy

popculturesavvyangel:

artsyongallifrey:

popculturesavvyangel:

dahliasheng:

[video]

NO. NOPE. NAH. NO WAY. NADA. NO THANKS. PLEASE GOD NO. NOOOOO. NOOOOO FUCK NO. FUCKING NO. JUST HELL NO. HEEEEEEEEEEELLLLLLL NO. I’M NOT READY. I NEVER WILL BE. WILL YOU? NO. I DON’T THINK SO. FUCK NO. HEEEEELLL FUCKING NO. NOPE. NAH. NO WAY. GOODBYE. DON’T TOUCH ME.

I’m just gonna take a shot in the dark and guess that you guys are okay.

(via linneart)

yansquid:

wanderinginthetardis:

burqalicious:

THE AMOuNT OF secoNDHAND EMBARASSMENT I GET fROM MOvies is uNBELIEVABLE LIKE IF SOMEONE dOES a stupiD thiNG IN A MOVie i have to look away Bc it is Is TOO MUCH FOR ME To HANDLE

image

THE IMAGE WON’T LOAD, PLEASE TELL ME THIS IS SPIDERMAN THREE.

(Source: maahammy, via consultingfangeeks)

vorel-is-johnlocked:

Sam is like 30000% done with their messages.

(Source: mysweetcherrycas, via scarlettofletters)

kawaiigod:

girl: he cheated on me

me: then break up with him

girl: but-

me: bye

(Source: zootedboy, via linneart)

comicshans:

my favorite thing are snapchats of ancient art with this shit put on it

(Source: iraffiruse, via flightlessassbutt)

Tags: humor

ivyarchive:

Arsenal stars change the game #RainbowLaces (x)

(via babyangelcastiel)

yansquid:

wanderinginthetardis:

burqalicious:

THE AMOuNT OF secoNDHAND EMBARASSMENT I GET fROM MOvies is uNBELIEVABLE LIKE IF SOMEONE dOES a stupiD thiNG IN A MOVie i have to look away Bc it is Is TOO MUCH FOR ME To HANDLE

image

THE IMAGE WON’T LOAD, PLEASE TELL ME THIS IS SPIDERMAN THREE.

(Source: maahammy, via consultingfangeeks)

castiel-knight-of-hell:

trenchcoatdestiel:

sconesandtea100:

He doesn’t seem to give a crap tho.

UGH NO YOU DON’T UNDERSTAND

  1. It’s a Star Wars reference and they’re both super big nerds
  2. Charlie is a lesbian and she means she loves him like a brother
  3. Dean has said that she’s like the little sister he never wanted

to a geek, Dean’s reply is 1000x better than a simple “I love you too”. Especially in a situation like this where she was a bit hesitant to say it. Dean broke the tension while also showing how much he appreciates her and the geekdom she brings into his life

(Source: deanspopculture, via garrulus)

amyjpond:

i havent been the same since amy x eleven

(via consultingfangeeks)

titanmasterclass:

visovari:

What are bronies even trying to accomplish

image

(via consultingfangeeks)

narcissusmetamorphosis:

we have all read fanfiction that we shouldn’t have

(Source: neotropicalia, via impalawanderlust)

"He looked at me like I was crazy. Most of my lovers do, and that’s partly why they love me, and partly why they leave."

— Jeanette Winterson  (via crybaby18)

(Source: avenue, via daddyfuckedme)

Did we really need a newspaper article about this?

Did we really need a newspaper article about this?